سرخط خبرها

مسببان حذف استقلال از آسیا محاکمه می‌شوند؟

  • کد خبر: ۱۶۹۵۹۱
  • ۲۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۶
مسببان حذف استقلال از آسیا محاکمه می‌شوند؟
با اعلام خبر قطعی حذف استقلال از آسیا، افکار عمومی انتظار دارند با همه مسببان حذف از آسیا برخورد جدی شود.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، کنفدراسیون فوتبال آسیا رسما حذف استقلال از آسیا را تایید کرد تا تمام امیدوارهای‌هایی که اخیرا درباره بازگشت احتمالی این باشگاه به آسیا مطرح می‌شد، نقش برآب شود.  

با حذف استقلال از آسیا افکار عمومی به خصوص هواداران باشگاه استقلال که درسال‌های اخیر متحمل رنج‌های بسیاری بابت سوء مدیریت در این باشگاه شدند، انتظار دارند هرچه زودتر دستگاه‌های مرتبط با این موضوع وارد عمل شده و با عاملا حذف از آسیا برخوردی جدی انجام دهند.  

ازجمله انتظارات اصلی افکار عمومی محاکمه سریع افرادی است که در این حذف نقش داشته‌اند. برخی مدیران اخیرا از باشگاه استقلال جدا شدند که جزو عاملان اصلی حذف از آسیا بودند وبرخی دیگر نیز همچنان در این باشگاه مسئولیت دارند و درکمال تعجب وزارت ورزش و جوانان قصد دارد همچنان از این افراد در باشگاه استقلال استفاده کند.

اینکه چه طور عاملان حذف از آسیا از وزارت ورزش ترفیع می‌گیرند سوال بسیار مهمی است که دست اندرکاران و حتی سیاسیون باید به آن پاسخ دهند واجازه ندهند باشگاه استقلال با بی مسئولیتی افرادی که هیچ توجهی به آینده این باشگاه ندارند، وارد بحران‌های بزرگ‌تر شود.  

ازعلی فتح الله‌زاده و مشاوران تا حجت کریمی که اکنون گزینه مدیرعاملی است و برخی افراد در کنار او در حذف استقلال نقش داشتند؛ حذفی که باعث شد فوتبال ایران علاوه بر از دست دادن یکی از بهترین تیم‌های خود برای حضور در این عرصه به لحاظ مالی نیز لطمه‌های بزرگی ببیند و از سودهای مالی ناشی از کسب مجوز حضور در لیگ قهرمانان آسیا، پاداش بردها و پاداش صعود به مراحل بالاتر که رقم قابل توجهی است، محروم شود. 

علاوه براین‌ها خدشه‌ای بزرگ به اعتبار فوتبال ایران وارد شده که حتی حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان نیز به سادگی از کنار آن عبور کرده است. 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->